T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ADANA / SEYHAN - Hadırlı Ortaokulu

2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SENE BAŞI ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI

HADIRLI ORTAOKULU ÖĞRETMENLERİNE TEBLİĞ

İlgi: a) MEB Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği'nin 109. maddesi.

         b) Adana İl Milli Eğt. Müdürlüğünün 2019-2020 Eğitim ve Öğretim Yılı Çalışma Takvimi.

 

          Okulumuzun sene başı öğretmenler kurulu toplantısı, müdürlüğümüzce okulumuzun konferans salonunda; 02 Eylül 2019 Pazartesi günü, 11:00 ile 13.30 saatleri arasında yapılacaktır. Gündem maddeleri ektedir. Tüm personelin gündeme göre hazırlıklı ve mazeretsiz olarak toplantıya katılması hususunda bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.

 

EKLER: Toplantı gündem maddeleri                                                                                                                                                                          Semiha YILDIRIM

                                                                                                                                                                                                                                             Okul Müdürü  

2019 / 2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

HADIRLI ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ

SENE BAŞI ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI

 

Toplantı No

Toplantı Yeri

Toplantı Tarihi

Toplantı Saati

1

Konferans Salonu

02.09.2019

11.00

 

GÜNDEM MADDELERİ

  1. 1.      Açılış ve yoklama

Saygı duruşu ve istiklal marşı

v  Gündem maddelerinin ve başlıkların okunması,

v  Toplantı yazmanlarının seçimi,

v  Personelin tanıştırılması. (Okula yeni gelen-giden-emekli olan personellerle ilgili bilgi verme)

v  Mesleki çalışma programı/takvimi hakkında bilgilendirme.

v  Yıllık çalışma (iş günü) takvimi hakkında bilgi verme.

  1. 2.      2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılının değerlendirilmesi

v  Akademik başarı yönünden,

v  Sosyal faaliyetler yönünden,

v  Rehberlik faaliyetleri yönünden,

v  İş Sağlığı ve güvenliği yönünden,

v  Öğrenci velileri ve yaşanan sorunlar yönünden,

v  Öğrenci davranışları yönünden,

  1. 3.      Öğretmenlerle ilgili hususların görüşülmesi

v  Mevzuat değişiklikleri ile Tebliğler dergisi ve resmi yazıların incelenmesi,

v  Rapor, izin, ayakta tedavi işlemleri,

v  Nöbet görevlerinin görüşülmesi,

v  Nöbet, Kurs, Egzersiz ve Ders defterleri işlenmesi,

v  Atama ve hizmet içi eğitim başvuruları ile onayları,

v  MEBBİS/KBS bilgileri ,bilgilerin güncelliğinin kontrol edilmesi,özlük hakları (derece-kademe, ek ders, maaş)

v  İdarenin verdiği görevlerin zamanında yapılması ,evrak işlerini boş zamanında ya da teneffüs aralarında yapılması

v  Ders başlangıç saatlerine uyulması ,ekstrem ,olağandışı durumda ise nöbetçi müdür yardımcısının muhakkak önceden bilgilendirilmesi

v  Denetim ve rehberlik çalışmaları,

v  Cep telefonunu ders esnasında ,gerektiğinde acil durumda kullanılması

v  Okul için yapılacak herhangi bir çalışmada okul müdürünün ve müdür yardımcısının bilgilendirilmesi ve alınacak ortak karara göre hareket edilmesi.

v  Bayrak törenleri başta olmak üzere her türlü anma ve kutlama törenlerinde uyulacak esasların görüşülmesi,

v  Personel kılık-kıyafet yönetmeliğinin incelenmesi

v  2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı için oluşturulacak kurul/komisyonlara üye seçimleri

v  Sınıf rehber öğretmen dağılımı ve görevlerinin görüşülmesi

v  İş Sağlığı ve Güvenliği hususların görüşülmesi ve ekip listelerinin hazırlanması

  1. 4.      Ders işlemleri ile ilgili esasların görüşülmesi

v  Zümre Öğretmenler Kurulu toplantılarının planlanması

v  Şube Öğretmenler Kurulu toplantılarının planlanması

v  Ders yılı, ders süresi ve zaman çizelgesinin açıklanması

v  Ders dağılımı ve haftalık ders programı hususlarının görüşülmesi

v  Seçmeli dersler hakkında bilgi verilmesi,

v  Yıllık ve günlük planlar ile Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının görüşülmesi

v  Atatürkçülükle ilgili konuların işlenişi ile öğretim programlarının uygulanmasına yönelik hususların görüşülmesi

v  Ders kitapları, eğitim aracı ve bireysel öğrenme materyallerinin görüşülmesi

v  Konuların işlenişinde uygulanacak öğretim yöntem ve tekniklerinin görüşülmesi

v  Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının görüşülmesi,

 

  1. 5.      Öğrencileri ilgilendiren hususların görüşülmesi

v  Ölçme değerlendirme, sınavlar ve sınav sonuçlarının duyurulması hakkında genel bilgilerin verilmesi

v  E-okul uygulamaları (Devamsızlık girişleri, öğrenci dosyalarının tutulması,veli ziayretleri , vb)

v  Öğrenci devam-devamsızlık, izin, faaliyet, sevk ve rapor durumları

v  Başarıyı artırmak için yapılacak çalışmaların görüşülmesi

v  Okul Aile Birliği oluşumu ve veli toplantılarının planlanması

v  Öğrenci kıyafetleriyle ilgili uygulanacak ortak esasların tespit edilmesi

v  Okul demirbaşları ve ortak kullanım alanları ile okul, sınıf ve çevrenin korunması, bakımı, temiz tutulması ve tasarruf tedbirlerinin görüşülmesi

v  Öğrenci sağlığı ve okul güvenliği hususlarının görüşülmesi

v  Öğrenci davranış değerlendirme kurulu çalışmaları hakkında bilgi verilmesi,

v  Taşımalı Eğitim ve uygulamalar hakkında görüşülmesi

  1. 6.      Sosyal Etkinlikler Yönetmenliğine göre yapılacak çalışma esaslarının görüşülmesi

v  Sosyal Etkinlik Modülü hakkında bilgi verilmesi

v  2019 / 2020 Eğitim Öğretim döneminde okulumuzda açılacak kulüplerin belirlenmesi ve danışman öğretmenlerin seçimi ile görevleri

v  Sosyal Etkinlikler Kurulunun oluşturulması ve görev esaslarının belirlenmesi (Sos. Etk.Yön.mad:6), (1 müdür yardımcısı, 3 öğretmen , 2 öğrenci ve  1  veli)

v  Belirli gün ve haftaların belirlenmesi

v  Yıl içinde yapılacak bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinlikler ile gezi ve yarışmaların planlanması, bilgilendirme,

  1. 7.      Öğrenci rehberlik hizmetleri yapılacak çalışma esaslarının görüşülmesi

v  Rehberlik çerçeve planının hazırlanması

v  Rehberlik hizmetleri yürütme komisyonunun çalışma esasları hakkında bilgi verilmesi,

v  Kaynaştırma Bütünleştirme – Destek Eğitim Odası Yoluyla Eğitim uygulamaları  

  1. 8.      Ders dışı eğitim ve öğretim faaliyetlerinin görüşülmesi

v  Egzersiz&kurs çalışmaları

v  Proje çalışmaları (Değerler eğitimi, beyaz bayrak, beslenme dostu okul, TÜBİTAK, yerel projeler)

  1. 9.      Diğer Hususlar

v  İdari Personel arasındaki görev dağılımı hakkında bilgilendirme yapılması.

v  Okul/Kurum Kültürü oluşturulması çalışmaları,

10.  Dilek ve temenniler, kapanış.

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 28.08.2019 - Güncelleme: 28.08.2019 14:45 - Görüntülenme: 586
  Beğen | 11  kişi beğendi